No, nem csak kérdezni nem tud – És ezt így hogy? –, hanem vezetni sem. Meg szerintem kb. semmit. De néha jól néz(ett) ki, meg a mnsztrlnk nevelt leánya. And that should do it. Bár ami jelen hírünket illeti, azért ez nem semmi: „Jöttem ki egy utcából, és későn adtam meg az elsőbbséget. Az autóm orra belógott, és nekikoccantam a jobbról jövő autó hátuljának. A sofőr az eső miatt elvesztette az uralmát az autó felett, és nekiment egy harmadiknak.” WTF? Fordítsuk le: „basztam megadni az elsőbbséget, mert a tükröt néztem, benne magamat, ráadásul mentem mint az állat, és amikor nekiütköztem a szerencsétlennek, olyat löktem rajta, hogy ha nincs ott még egy kocsi, belekúrom a kirakatba.”
Mindegy, ilyesmi előfordul. De hogy ez a nő riporter volt, azt senkinek nem bocsátom meg, az olyan, mintha most nem az utcán, hanem a Hungaroringen, verseny közben karambolozott volna. Stupid bitch.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bulbar.blog.hu/api/trackback/id/tr981895786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása