Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Lemez

2010.04.05. 08:47

Nekünk olyanunk is van itt, hogy szexfüggő lantművész. Is it me, vagy ennek tényleg nincs semmi értelme a világon? És ha utánaolvasunk a Wikipédián, az is kiderül, hogy a fickó a szakmájában nem is akárki. Aztán Celeb vagyok, ments ki innen, meg Vacsoracsata, meg – a legalja – Benkő feleséget keres. És most nemrég kijött a lemeze, és állítólag egyetlen darab sem fogyott el belőle. Ez mondjuk nyilván nem igaz, szerintem ilyen lemez egyszerűen nem létezhet, de hogy az évezred legjelentősebb albumával állnánk szemben, azt nem merném mondani, még így sem, hogy nem hallottam. Úgy tűnik azonban, hogy a saját faszát megszobró ember és az igazi lantművész két olyan erős személyiség lehet, amely nem férhet meg egy testben. Valamelyiknek pusztulni kell.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bulbar.blog.hu/api/trackback/id/tr71895848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása