Az őstahó újra támad

2010.04.07. 16:34

A főfasz megint volt olyan ügyes, hogy mozgáskorlátozottaknak fenntartott helyre parkoljon, én meg persze vagyok olyan hülye, hogy írok róla. De a nevét nem írom le, ha meggebed, akkor se. De az még hagyján, hogy ilyenekkel kerül be a hírekbe, az viszont, hogy végtelenül és reménytelenül buta a gyerek, már olyan probléma, amit csak megemlítek én is. Komolyan. Látta már valaki az értelmet csillanni a faszi szemében? Amkikor átverték és Kata úgy csinált, mintha valaki mással, már nem tudom kivel kavarna, akkor is olyan szánalmas volt, hogy minden percét élveztem a műsornak. Ja, nem szeretem a faszit, mondtam már?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bulbar.blog.hu/api/trackback/id/tr211901364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása